tirsdag 13. juli 2010

Award


Før helgen fikk jeg award med en liten utfordring av Swimzy med matbloggen Swimzys matblogg. Jeg skal nemlig fortelle 7 ting om meg selv. Har allerede fortalt 10 ting om meg selv her, men nå har jeg vridd hjernen og prøvd å finne nye ting.

1. Jeg er utdannet master i samfunnsøkonomi
2. Jeg møtte min kjære på studiet for omtrent 4,5 år siden
3. ...men det var lenge siden jeg hadde sett han for første gang. Vi jobbet nemlig samtidig på Kvarteret, og husker jeg har sett han der og tenkt "Jøss, hvorfor jobber den voksne mannen her". Det hører med til historien at han hadde skjegg, og det var per def voksent. Han er ikke SÅ gammel, altså ;o)
4. På mandag tar jeg meg husmorferie og besøker min gode venninne Kari i Berlin. Juhu, here I come!!!
5. Jeg har bodd 1 år i Berlin (derfor er det ekstra hurra å dra på tur dit!) i løpet av studietiden
6. Bloggingen har stjelt mye god tv-tid ;o)
7. Jeg elsker danseband-musikk, og MÅ ut på dansegolvet hver gang jeg hører antydning til litt dansebandmusikk.

Ok, det var faktisk et av punktene som er diktet opp. Finner du hvilket?

Har sett denne utfordringen gå rundt i blogglandia en stund, så derfor sender jeg heller utfordringen til dere som leser bloggen min og ønsker å ta den!

Ha en fortreffelig tirsdag - vi skal kose oss på playdate, og i kveld blir det ekstra kos med frustrerte fruer etter fotball-VM ENDELIG er ferdig!!! Juhu!!!

1 kommentar:

  1. Gleder oss til playdate..... og HURRAYYYY for at VM er over og at Fruene er tilbake:)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails