søndag 25. juli 2010

Ferietider...

Vi har hatt en uke ferie - først var jeg alene på husmorferie i Berlin (se Karis bilder her, her, her og her - ser ingen grunn til å legge ut noen egne når hun tar så flotte bilder!). Ble skjemt bort med hvitvin i det jeg kom inn døra, masse nydelig mat, sove så lenge jeg klarte om morgenene (hvilket ikke var veldig lenge siden jeg ikke er så godt vant til vanlig ;o) ) og massevis av tid til shopping!

Etter jeg kom hjem til gode gamle hjemlandet gikk turen rett fra Gardermoen til Hamar, hvor Jenny og Alex allerede var på besøk hos bestemor. Skikkelig koseferie! Vi var blant annet på besøk på Snilsberg gård på Nes, som jeg trygt kan anbefale til alle med småbarn. Masse dyr å hilse på, for ikke snakke om å mate. Høydepunktet var nok å mate den enorme i-hi-hi'en :)


Nå er vi vel hjemme igjen, til gjerdebygging og gang-oppussing. Og regnvær.

Fortsatt god søndag!

1 kommentar:

  1. Åh så fine bilder far gården:) koselig med slike små dyreparker:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails