tirsdag 14. februar 2012

Valentine's i forstaden

Valentine's ble feiret på en ganske så enkel måte her i huset. Jeg "overrasket" Alex med hans favorittrett (han hadde allerede luktet lunta da han hadde sett svinefileten i kjøleskapet), og han kom hjem med en nydelig bukett roser til meg. Søte mannen ♥

Fra meg til Alex: Sennepsmarinert svinefilet med tortellini i pesto og appelsinsalat

Fra Alex til meg ♥

Selv om flere sier at valentine's er en handelsstandsdag, så synes jeg likevel det er koselig med en dag man viser den man er glad i at man er akkurat det. Selv om det ikke behøver å være forbeholdt bare den ene dagen ;)

Happy valentine's til dere ♥



Følg bloggen min med bloglovin

2 kommentarer:

  1. Einig! Ha ein fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Nam, svinefiletoppskrift så herlig ut! Bokmerket:)

    Vi feiret pappas bursdag med restaurantbesøk og Jernkvinnen på kino. Koselig det og! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails