søndag 6. januar 2013

Ukemeny uke 2/2013

Årets nyttårsforsett har ingenting med ukemenyer å gjøre. Faktisk akkurat som Jorid med bloggen Noe På Hjertet skriver - mitt løftet for året er å være mer bevisst på tiden jeg bruker foran skjermen, og rett og slett være mer offline. Selv om "man bare" skal sjekke noe, så stjeler det fort tiden vekk fra absolutt tilstedeværelse, og det fortjener de jeg bor med (særlig de to små).

Men noe jeg begynte med i fjor høst, som jeg absolutt har planer å fortsette med, er ukemenyer! Nå har det ikke vært aktuelt gjennom julen, men nå er vi fullt og helt tilbake til hverdagslivet. Og da er planlegging alfa omega for å få hverdagene litt lettere til å gå opp.

Ukas viktigste happening er at lillemann passerer 1 år (!!!). Det feires med fiskekaker - må jo ha en middag som passer jubilanten ;)

Årets første ukemeny:
Mandag: Blomkålssuppe
Tirsdag: Fiskekaker
Onsdag: Kyllingwok
Torsdag: Restemiddag
Fredag: Taco
Lørdag: Biff stroganoff
Søndag: Pizza med kjøttboller, bacon og paprika

1-åringen skal feires med fiskekaker på bursdagen sin.

Ha en herlig uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails