mandag 28. januar 2013

Ukemeny uke 5/2013

I går kveld hadde jeg self-pampering med badekar, boklesing og stearinlys, etter en dag ute i snøføyka! Skikkelig deilig! Og absolutt ingen tanker rundt menyen for den kommende uka ;) MEN i dag er jeg tilbake på bedre tanker, så her kommer denne ukas meny:

Mandag: Grove pannekaker
Tirsdag: Fiskeboller i rosa saus (uten reker denne gangen), med kokte poteter og asparges (Nå går siste porsjonen av hjemmelagde fiskeboller; neste gang jeg lager skal de bli så mye bedre at oppskriften kan deles)
Onsdag: "Pizza" (Jeg er bortreist på seminar med jobben, så tipper "musene danser på bordet" ;) )
Torsdag: Hjemmelagde kjøttkaker med kokte poteter og grønnsaker
Fredag: Tacoaften
Lørdag:  Scampi i red curry
Søndag: Restedag

Har du ikke laget rosa saus til fiskepuddingen eller fiskebollene før, er det på høy tide! Denne middagen forspiste jeg meg på sist ;)


Søndagene blir ofte restedag her i huset, noe som kan virke litt merkelig når man i utgangspunktet har all verdens tid til rådighet for middagslaging. Saken er bare det at søndagene er late, det er tid for familiekos, aking i akebakken når det er snø, legobygging, tegning, boklesing... Og vips burde jeg ha begynt på middagen for lenge siden! Og ikke minst er det fint å få tømt fryseren litt også ;)

God uke!

2 kommentarer:

  1. Mmm masse herlig som vanlig!! Ha en herlig uke og kos deg på seminar!

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hilde! Ha en strålende uke du også :) Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails